Monday, September 8, 2014

එකම මවකගේ කුසේ ඉපදීම..

මිනිසත්කමේ
පරම චින්තනය
දෝතින් බදාගත්
සමාජයේ
දියවී යන
ඉටි රූපයකට
උපමාවන මිනිසා
නැවත නැවතත්
මැරී ඉපදෙන්නේ
විවිධ පැහැයෙන් යුතු
ඉටිපන්දම් සේය..
වරෙක බෞධයෙකු
සේද,
ඔහු මැරී ඉපදෙන විට
නැවත ඔහුගේ ආත්මයම
හින්දු මවකගේ කුසේද
තවත් වරෙක
ඉස්ලාම් ආගමික මවකගේ කුසේද
තවත් වරෙක
කතෝලික ආගමේ මවකගේ කුසේද
විය හැක..
මෙය වැටහා නොගත්
අධම මනසින් හෙබි මිනිසා
ජාති වශයෙන් කුලල් කන්නේ
ඇයි දැයි මට නොවැටහේ...
දැන් තවත් ජාතියක සිටිමින්
වෙනත් ජාතියක් වෙනුවෙන්,
මෙන්ම ඔහුන්ගෙන් තම ජාතියට
විවිධ දේ වන බව පවසමින්
සටන් වදින මිනිසා
නැවත ඉපදෙන විටදී
ඔහු පෙර ආත්මයේදී
ගැරහු ජාතියේ මවකගේ කුසේ
පිලිසිදගෙන සිටීමට පුළුවන...
ඉපදීමෙන් පසු
ඔහුට ඔහුගේ ජාතිය
ලොව ඇති ශේෂ්ටතම ජාතිය වනු ඇත...


















එය එසේ වන විටදී,
අන් අයගේ අතින් සිදුවන
සුළු වැරදි
නොසලකා හරිමින්
අපිට එක මෙන්
එක ජාතියක් වශයෙන්
සිංහල මුස්ලිම් ද්‍රවිඩ
ලෙස නොසලකමින්
අපිට බැදී සිටීමට පුළුවන
එසේ විය යුත්තේ
නැවතත් නැවතත් අප ඉපදෙන ලෙසිනි..
බුදු දහමේ එසේ සදහන් වුවත්
වෙනත් ආගම වල එසේ සදහන් නොවුනත්
අපිට කම් නැත,
මක්නිසාද අපි සැවොම මිනිසුන් වන බැවිනි
නමුත් සෑම දහමකටම
පොදු වූ නියායක් ඇත,
එය වනුයේ
හොද කරන්නට හොද ලැබෙන බවයි..
එය එසේ වූ කල්හි
නරක කරන්න හට නරකම ලැබෙනු ඇත
එය බුදු දහමේ පරිදි නම් මේ ආත්මයේම හෝ ලබන ආත්මයේ විය හැක
වෙනත් ආගමක නම් ස්වර්ගය හෝ නිරය,
ඔහුගේ ක්‍රියාවන් වලට ලැබෙනු ඇත..
එය එසේ තේරුම් ගන්නා කල්හි,
අපි සැවොම එක සමාන වනු ඇත
අප එකම ජාතියක් වනු ඇත
අපි එකම මවකගේ කුසෙහි අවසාන සංසිද්ධිය
වශයෙන් ඉපදෙනු ඇත...

"මිනිසුන් වන අපගේ එකම අභිප්‍රාය විය යුත්තේ ජාති ආගම් වශයෙන් ඇන කොට ගැනීම නොව සැවොම සමගින් එක සේ බැදී සමගියෙන් කාලය ගෙවීමයි මක්නිසාද යත්, අප ඉපදුනත් නැවත මරණ බැවිනි. යම් අයෙක් මෙය කියවන කල්හි ඔහු සිතින් විමසයි,මු මොන ආගමේ එකෙක්ද මොන ජාතියේ එකෙක්ද කියල?? එකට පිළිතුර මට දෙන්න පුළුවන් මගේ ආගම බෞද්ධ එත් මට එක ජාතියකට පමණක් කොටු වෙන්න බෑ.. මොකද මට බෑ මම සිංහලයෙක් යයි මටම හංවඩු ගස ගනිමින් තවත් ජාතියකට ගරහන්න මොකද පෙර ආත්මයකදී මගේ ජාතිය සිංහල නොවෙන්න පුළුවන් බැවිනි, මම වෙනත් ජාතියක නැවත ඉපදීමට ඉඩකඩ ඇති බැවිනි." 

"ජීවත් වන සෑම තප්පරයක්ම ජාති ආගම් වශයෙන් සටන් වැදීමට නොව අන් අයගේ යහපත, අන් අයගේ දියුණුව හා මිනිසුන්ට  උපකාරීවනු පිණිස තම ධර්මයට අනුගත වෙමින් ධර්මනුකුලව දිවි ගෙවීමට සිතා ගන්න"

No comments:

Post a Comment