Monday, September 22, 2014

ශක්තියක් වූ ඔහු...

ඔහු දැවැන්තයෙකු නොවීය..
එහෙත්, ඔහුට කල හැකි උපරිමය
තම දරුවන් වෙනුවෙන් කළේය..
මුදල් පාදක වූ සමාජයක් තුල
මුදලේ ලුහුඩු බව
තම දරුවන්ට
දැනීමට ඉඩ නොදුන්නේය..
සමාජය...,,
ඔහුගේ ඔලුවට අත සෝදන කල
තම දරුවන් වෙනුවෙන්
එය ඉවසුවේය..
සමාජයේ ඇති අභියෝග
ජය ගැනීමට
තමන් ආ මාර්ගය,
එනම් "පොඩි තැන සිට නැගීටීම"
යන වචන පෙළ
තම දරුවන් අතර බෙදා දුන්නේය...
තම දරුවන්ගේ සිත් වල ඇති ආශාවන්
ඉටු කිරීමට,
තමන්ගේ ශ්‍රමය හැකි උපරිමයෙන්
සමාජයට ලබා දුන්නේය..
සමාජයේ සාර්ථකත්වය වෙනුවෙන්,
මිනිසුන්ගේ අභිවුර්ධිය වෙනුවෙන් පෙනී සිටි ඔහුට
අවසානයේදී..
ඒ මිනිසුන්ගෙන්ම අවමානයන් ලැබුනේය...
තම ආශාවවන්, තම දරුවන්ගේ
සාර්ථකත්වය වෙනුවෙන් කැප කල ඔහු,
තවමත් තමනට යැයි දෙයක් කර ගෙන නොමැත..
සැබවින්ම ඔහු,
සමාජය තුල මහා දැවැන්තයෙකු ලෙස
සමාජය විසින් හංවඩු නොගැසුවත්
ඔහු, වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්
දැවැන්තයෙකු වන්නේය...
ඔහුගේ සවිය ගත් ඔහුගේම දරුවන් දැන්
සාර්ථකත්වය ලගා කර ගෙන ඇත.
ඔහු දරු උත්සාහයේ මල්ඵල
දැන් ඔහු සතුව ඇත..
සැබවින්ම ඔහු සාර්ථකත්වය තුල
ශේෂ්ටයෙකි...
අපගේ සාර්ථකත්වය
අපට ලබා ගැනීමට
ඔහු දුන් ඒ අත්වැල
අගය කිරීමට
මෙවන් වූ බ්ලොග් සටහනක්
ප්‍රමාණවත් නොවුවත්,
ඔහු අපට ලබා දුන්
ශක්තිය වෙනුවෙන්
ලබා දෙන කුඩා උපහාරයකි...




යම් තැනක මා
ශක්තියෙන් දුර්වල වන විට
ඔහුගේ ශක්තිය මට ලැබුනේය..
යම් තැනක මගේ
සාර්ථකත්වය අඩුවන විට
ඔහුගේ සාර්ථකත්වය මට ලැබුනේය..
ඔහුට හැකි පමණින්
මට ලබා දුන් ඒ දායාද වනුවෙන්
ඒ දායාද වලට සමාන කිරීමට
මට කල හැකි දෙයක් නොවුවත්
ඔහු වෙනුවෙන් කල හැකි
උපරිමය මට හැකි අයුරින් කරමි..
ඔහු එදා විදි දුක් වලට
යම් දිනක ඔහු සිංහාසනයක හිදුවමි..
ඒ අයුරින්, සෑම දිනම
මගේ සාර්ථකත්වය වෙනුවෙන්
ශක්තියක් වුනු ඔහු..
මගේම ආදරණීය අප්පච්චීය..




















ඩෙරෙක් රෙද්මොන්ඩ් ගේ සාර්ථකත්වය වෙනුවෙන් ඔහුගේ පියා ඔහුට ශක්තියක් වූවා සේම, මටද මගේ අප්පච්චි ශක්තියක් විය.. ඔහු ලබා දුන් සෙනෙහස කිසි දිනක නොමැකෙන අයුරින් මගේ සිතේ සටහන් වී ඇත.. එය මට සේම, ඔබේ දියුණුවටත් ශක්තියක් වූ ඔබගේ පියා, ආදරණීය බවේ සැබෑ අරුත වන්නේය. 

No comments:

Post a Comment