Thursday, September 11, 2014

වචනයක පරිසමාප්ත අර්ථය.. නමින් "ඇය"

ඇය
සැම අතින්ම
ශක්තිමත් වුවාය..
ඇය
සැම අතින්ම
දහිරිය සම්පන්න වුවාය..
අගේ සෙනෙහසේ
අර්ථාන්වික බව,
අගේ දයාවේ
ශක්තිමත් බව,
අගේ දිරියේ
විශ්වසනීය බවත් සමගින්
මා හොදින් හැදී වැදුනේය..
අගේ පරම වූ පැතුම
මගේ දියුණුවම පමණක් විය
ඒ පරම පැතුමේ
සාර්ථකත්වය පිණිස
ඈ..
අපමණ වෙහෙසක් දරනට ඇත
සිතින් සහ ගතින්,
අපමණ සිහින මව්නට ඇත
පිළිබද මගේ දියුණුව..
සැපක් නොවිදි ඈ
ඇය සැප විදිනවා වෙනුවට
අපගේ සැප වෙනුවෙන්
වෙහෙස වුවාය..
ඔබ වෙනුවෙන්
තබන මේ සටහන
මිහි මත තිබෙන
වැලි කැටයකට තරම් වත්
සමාන නොවුවත්,
මා සමාජය තුල
ශක්තිමත් කිරීමට දරු
අපමණ වෙහෙසට
කුඩා උපහාරයකි....



ඔබ ලද
වෙහෙසට
සවියක් වන්නට
ඔබගේ සිතේ තිබු
පැතුමන්
මල්ඵල දරවීමට
මට හැකි
උපරිමය
ඔබ වෙනුවෙන් ඉටු කරමි..
ඔබ ලද දුක් වලට
කෙදිනක හෝ සැපතක් දීම
මගේ එකම අරමුනයි..
මගේ සැපත,
මගේ දියුණුව,
මගේ සාර්ථකත්වය,
මගේ සතුට
වෙනුවෙන් සැමවිටම 
වෙහෙස වූ ඔබ
මගේම ආදරණීය අම්මාය...

 
සුනිල් එදිරිසිංහයන් විසින් ගායනා කරන්නා වූ මේ ගීතය මවකගේ සෙනෙහස, දයාව හා කරුණාව පිළිබද මනා වූ අර්ථකතනයක් ලබා දෙනු ලබයි.

No comments:

Post a Comment