Friday, September 5, 2014

සාර්ථකත්වයට යන අතර මග...

මගේ Blog පිටු අතර මේ පැදි පෙළ සටහන් කරන්නට ම හට සිතුනේ මගේ කුඩා කාලයේදී ඇසු මේ පද වැල් සටහන මේ දක්වාම මගේ ජිවිතයට ආදර්ශයක් වූ හෙයින්. සැබවින්ම කිවහොත් මේ පැදි පෙළ සැබවින්ම ජිවිතයට් ආදර්ශයක් එමෙන්ම ජිවිතයේ සාර්ථකත්වය සොයා යන අපට මැනවින් උපකාර වන අත්වැලක්. රත්න ශ්‍රී විජේසිංහයන් විසින් අලංකාරවත් ලෙස ගලපු මේ පැදි පෙළ සාර්ථකත්වය සොයා යන මගේ ලැබෙනා වෙහෙසවත් බව මෙන්ම දුක් කම්කටුලු වල කටුක බව මොහොතකට සිතින් ගතින් තුරන් කිරීමට සමත් වන බව මා හට මේ තුලින් ලැබී ඇති ආස්වාදය තුලින් වැටහී යයි. එසේ වන හෙයින් ඔබ හටද මේ පැදි පෙළ ඔබගේ සාර්ථකත්වය සොයා යන මගට අත්වැලක් වේ යැයි මට සිතේ...

ගංගාවක් වී ගලන්න
උල්පත පසු කර
වැවක් වෙලා නතර වෙන්න 
නෙලුම් මලක් යට 

නිල දිය මත ගල් කැටයක් 

වැටුණු වෙලාවට 
රැල් සිය දහසක් නැගේවි 
රිදිලා හදවත 

දිවිල්ලෙන් වැසුණු දට 

මුළු මිටියාවත 
සිහි කරන්න කදු පාමුල 
මව්කිරි උල්පත

ඇල්මෙන් අකුරට ඇවිදින් 

අකුරු අහිදගෙන 
කදු මුදුනට නැග බලන්න 
ජිවිතයේ උස..




















සාර්ථකත්වය නමැති කදු මුදුනේ මුදුනත සිප ගැනීමට වෙර දරන ඔබට රත්න ශ්‍රී විජේසිංහයන් විසින් දුන් මේ දායාදය ඔබගේ ගමන් මගේ දියුණුවට මෙන්ම ඒ ගමන් මග තුල ලබන කටුක අත්දැකීම් ඔබගේ සිතින් තුරන් වනු දැකීම, මෙම Blog සටහන සටහන් කල මගේ එකම පැතුමයි.

No comments:

Post a Comment