Sunday, September 7, 2014

තීරණය ලැබීම..

සියලු පැතුමන් අත්හල සිතින් යුතුව
පෙර පරදීම
බලා සිටිමි..


එය 
බලා සිටීමක්ම පමණක් විය..
අතීතයේ 
පැතුමන් සුන් වුයේ 
යම් සේද 
වර්තමානයේ 
මා සතුව තිබු පැතුමන් 
සුන් වී ගියේ
දෛවය නමැති ජූරියේ 
අනුකම්පා විරහිත බව
මගේ සිතේ නැවතත්
පසක් කරමිනි...
එය එසේ වන විට
නෙතින් වැටුණු කදුළු බිදු 
පිළිගන්නට 
ඉදිරිපත් වුයේ 
මගේ මුහුණ පමණකි 
කෙසේ වුවත් 
ඒ අවස්ථාවේදී 
මගේ සිත, නැවතත් මල්ඵල දැරවීමට
ඉදිරිපත් වුවෝ කීප දෙනෙකු සිටි
ඔවුන් හට තුති මල් පිදීමට
මෙය අවස්ථාවක් කර ගනිමි...



















එසේ ජූරියේ
තීරණය ලැබුනත් 
වැටුණු මා
නැවත නැගිටිනුයේ
පෙර සිටිය ලෙසටත් වඩා
ශක්තිමත් මිනිසෙකු,
සාර්ථකවත් මිනිසෙකු
ලෙසිනි..
එසේ වන විට 
ජුරිය ලබා දුන් තීරණය 
මගේ දෙපා මුල 
වහලෙකු සේ 
ඇද වැටෙනු බව 
මගේ විශ්වාසයි..
නැවතත් 
මගේ සාර්ථකත්වය 
වෙනුවෙන් 
මා පසුපස සිටින
යෝධ සෙවනැළි වලට 
මගේ හද පිරි
තුති මල්...

"සෑම අයෙකුටම යම් අවස්ථාවක තමන් බලාපොරොත්තු වුවාට වඩා අතිශයින්ම විරූපී සහගත වූ තීරණ වලට මුහුණ දීමට සිදු වේ.ඒ අවස්ථා වලදී තමන්ගේ සිත කඩ වැටුනත් ඒ කඩ වැටීම නැවතත් නාග සිටුවීමට තමන් අසල සිටිනා කල්‍යාණ මිතුරන්ගේ මෙන්ම දෙමවුපියන්ගේ ශක්තිය තමන් හට ලැබේ. ඒ ශක්තියද කටුව එමෙන්ම තම සිතේ ශක්තියද කටුව නැවතත් මහා පුරුෂයෙකු ලෙස නැගී සිටීම අනුකම්පා විරහිත වූ දෛවය සහ ඔහුගේ තීරණ පරාජය කිරීමට මනා රුකුලක් වේ"

පෙර සටහන..

No comments:

Post a Comment